Tor Bang (1955-2025) «Det gode mennesket, venn og kollega og en bauta ved Handelshøyskolen BI, dosent Tor Bang, døde fredag 21. november, 70 år gammel.», skriver hans kollegaer på BI i et minneord.
Toppsjefen tier om kuttene – eksperter reagerer på Solhjells fravær Bård Vegar Solhjell svarer ikke på spørsmål om prosessen, og sender midlertidig kommunikasjonssjef Aslak Øverås for å svare.
Anorak har levert sin første merkevarekampanje for BI En avgangsseremoni setter rammen for profilfilmen som utgjør spydspissen til kampanjen.
Tesla er den store taperen Tesla er den store taperen. Dette viser årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk kundebarometer (NKB) fra Handelshøyskolen BI, Barcode Intelligence og Norstat.
Tidligere GK-partner blir kommunikasjons-topp på BI – Hun vil få en sentral rolle i arbeidet med å videreutvikle organisasjon og kultur.
Ekspert om Rema 1000s vraking av «Æ»: – De tar en risiko Matvarekjeden valgte å omdøpe appen sin, og storsatsingen «Æ» er derfor historie.
Han er ny Salgs- og medlemsansvarlig i SRF – Vi er veldig glade for at han nå er om bord i SRF-skuten!
Retorikkekspert om Støre: – De fleste ansatte gjør narr av slike uttalelser fra ledere Det koker internt i Arbeiderpartiet. Dette er retorikkekspertenes dom over Jonas Gahr Støres håndtering av kaoset.
Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
Internt senior-opprykk i Storm Samfunn Under ett år etter at hun begynte som rådgiver i Storm Samfunn rykker Frida Axelsen-Sørlle opp.
Går fra nyhetsdesken til kommersiell avdeling i TV 2 Pernille Gunnes skal holde styr på TV 2 Marketings kanaler i sosiale medier.
Mener melkemangel kan skade Tines omdømme: – Tillit tar tid å bygge, men ikke å rive Tine og Nortura får kritikk for mangelen på blant annet melk og egg i butikkene. Omdømmeeksperter mener dette kan få negative konsekvenser.
Tror Meta-grep kan få konsekvenser for influensere Meta innfører begrensninger i hva brukere under 18 år får opp i feeden sin på Facebook og Instagram. Det kan få konsekvenser for markedsførere.
Podkast-markedsføring: – Tilbudet er større en etterspørselen Ikke alle podkaster har enorme lyttertall. Flere mener derimot at det finnes andre måter å måle suksess på.